سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ملزومات کمپینگ و سفر را از سایت های خارجی بخرید

[عکس: 81wag8sbj4l_w500_h500.jpg]
تابستان آغاز شد و زمان تفریح، سفر و کوهنوردی فرا رسید. درست است که در حال حاضر درگیر ویروس همه گیر و جهانی کرونا شده‌ایم و باید در خانه بمانیم تا زودتر این شرایط را پشت سر بگذاریم و از ویروس رها شویم اما قطعا این روزها به زودی به پایان می‌رسند و می‌توانیم به تفریح و سفر بپردازیم. در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی در خصوص لوازم مورد نیاز کمپینگ در اختیارتان قرار دهیم تا اگر قصد خرید دارید، دانستنی‌های مورد نیاز را در اختیار داشته باشید.

راهنمای خرید لوازم کمپینگ از آمازون

سایت چارسوق به عنوان یک کارگزار خرید از سایت های خارجی ، می‌تواند برای شما خرید لوازم کمپینگ از آمازون و یا هر سایت معتبر خارجی دیگری را انجام داده و درب منزلتان تحویل دهد. شما می‌توانید لوازم و وسایل مورد نیازتان را با قیمتی پایین‌تر از بازار ایران و با استفاده از تخفیفات موجود در سایت‌های خارجی، با نرخ واقعی خریداری نمایید.

چادر مسافرتی

خرید چادر مسافرتی یکی از موارد مورد نیاز برای تفریح و سفر به حساب می‌آید. این چادرها از مدل‌های کله قندی با سازه‌های فلزی انعطاف پذیر و در اندازه‌ها و تعداد نفرات مختلف بوده که به راحتی تا شده و در کوچکترین حالت ممکن به صورت قابل حمل قرار می‌گیرند.

جنس چادرهای مسافرتی از برزنت، نایلون و پلی‌استر بوده که با توجه به نیازتان می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. مثلا چادرهای برزنتی بسیار محکم و بادوام بوده و همچنین وزن زیادی دارند و مناسب سفر و کمپینگ هستند. اما اگر قصد کوهنوردی داشته باشید بهتر است از چادرهای سبک‌تر با جنس نابلون و پلی‌استر خریداری نمایید که حمل و نقل آنها راحت‌تر باشد.

کیسه خواب

داشتن یک کیسه خواب از لوازم مورد نیاز کمپینگ محسوب می‌شود که قبل از خرید از amazon باید دو مورد دما و مدل کیسه خواب را در نظر بگیرید. دمای کیسه خواب‌ها طبق یک استاندارد اروپایی در سه رده تعیین می‌شوند یعنی بالاترین دما برای راحت خوابیدن یک آقا در کیسه و دو مدل پایین‌ترین دما برای راحت خوابیدن یک خانم و یک آقا درون کیسه که باید این موارد را مد نظر قرار دهید.

مدل کیسه خواب نیز به صورت دو نفره و تک نفره مستطیلی و نیمه مستطیلی تولید می‌شوند. فقط در هنگام خرید، علاوه بر مدل باید جنس آن را هم در نظر داشته باشید که با دوام و ضد آب باشد.

برخی مدل‌های این کیسه خواب‌ها نیز به طوری طراحی شده‌اند که دور سر با زیپ کامل بسته شده و برخی مدل‌های دیگر نیز شامل ست کیسه و زیرانداز هستند که هر دو آنها از ملزومات کمپینگ می باشند.

چراغ قوه

انواع مختلفی از چراغ قوه در بازار موجود است که داشتن یکی از آنها برای افرادی که دائما در سفر و کوهنوردی هستند به شدت لازم است. چراغ قوه‌های شارژی، خورشیدی، چراغ قوه پیشانی و باتری خور در بازار موجودند که بنا بر بودجه و نیازتان باید به انتخاب یکی از آنها بپردازید و در لیست خرید لوازم کمینگ قرار دهید.

چراغ فانوسی

درست است که داشتن چراغ قوه لازم بوده اما نه به اندازه خرید چراغ فانوسی! اگر بخواهید یک شب و یا یک روز ابری را در چادر سپری کنید حتما به یک چراغ برای تامین روشنایی نیاز دارید. توصیه می‌کنیم یک چراغ فانوسی بخرید که مدل‌ها و قیمت‌های مختلفی دارند اما یک نمونه از آن را برای آشنایی شما معرفی می‌کنیم.

این مدل چراغ فانوسی ال ای دی که بهتر است در میان گزینه‌های خرید لوازم کمپینگ قرار گیرد، دارای روشنایی 300 لومنس بوده که ضد آب و ضد حرارت نیز می‌باشد و با 3 عدد باتری قلمی می‌تواند تا 12 ساعت به طور مداوم روشن بماند که برای خرید یک پک دوتایی از این مدل چراغ می‌توانید به سایت آمازون و لینک مقابل مراجعه کنید. https://amzn.to/2kkMz1S

از دیگر لوازمی که برای کمپینگ لازم بوده و باید خریداری شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تشک بادی مسافرتی؛ بیشتر برای افرادی مناسب است که نمی‌خواهند از کیسه خواب استفاده کنند.
بالش دور گردنی برای جلوگیری از آرتروز و دردهای گردن و شانه بسیار مناسب بوده که در دو مدل ساده و هوشمند تولید می‌شود. در مدل‌های هوشمند این امکان وجود دارد که با تغییر شکل بدن و یا تغییر دما، شکل بالش عوض شده و مناسب با وضعیت موجود به خود شکل می‌گیرد.
صندلی سفری، سایبان و میز سفری تاشو؛ که کاربرد آن کاملا واضح بوده و خرید آن به خودتان بستگی دارد.
فلاسک هوشمند که بتواند آب سرد و گرم را برایتان نگهداری نماید.
اجاق گاز سفری نیز برای پخت و پز و یا گرم کردن غذا لازم است اما برای کوهنوردی و یا سفرهای یک روزه، بهتر است به جای حمل وسایل سنگین وزن، از کنسروهای سرد و آماده استفاده کنید که نیازی به حمل گاز و ظرف و ظروف نباشد.