سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی چند ادکلن و عطر خنک و تابستانی برای خرید از خارج

[عکس: vial-perfume-dry-rose-flower-144962-2191_w500_h500.jpg]
فصل تابستان و گرما نزدیک است و یکی از نکات مهم و مورد توجه افراد در فصل گرما این است که بیشتر از هر وقت دیگری به حمام و عطر و ادکلن نیاز پیدا می‌کنند. برای بعضی‌ها چندان مهم نیست که در هر فصلی، ادکلن مناسب همان فصل را استفاده کنند اما عده‌ای دیگر به این موضوع اهمیت زیادی داده که در ادامه این مقاله می‌خواهیم راهنمای خرید ادکلن خنک و تابستانی مناسب خانم‌ها و آقایان را مطرح کنیم.

خرید ادکلن خنک زنانه مناسب تابستان

برای آن که در تابستان و گرمای آن، بوی خوش و نشاط آور بدهید باید قید ادکلن‌های گرم موجود در کمدتان را زده و در پی خرید ادکلن خنک باشید تا به شما حس شادابی دهد و ماندن آن بر روی لباس و بدنتان، رایحه بد بویی ایجاد نکند؛ که این خنکی را در بوی مرکبات می‌توانید پیدا کنید.

ما تعدادی از عطر و ادکلن‌های پرطرفدار تابستانی را معرفی می‌کنیم که می‌توانید با خرید از آمازون امارات و دیگر سایت‌های خارجی، این عطرها را تهیه کنید. فقط دقت داشته باشید که ازسایت‌های آمریکایی امکان خرید عطر و ادکلن وجود ندارد و فقط از امارات انتخاب کنید.

1. Derek Lam 10 Crosby

Derek Lam 10 Crosbyاین ادکلن زنانه و تابستانی، ساخت کشور آمریکا در سال 2015 است که 170 میل بوده و با رایحه مشک، بسیار مناسب هوای گرم است اما مدل‌های دیگری از این ادکلن نیز موحود است که رنگ آنها با یکدیگر فرق دارد و هرکدام رایحه‌ای خاص را به شما هدیه می‌دهند. این ادکلن را می‌توانید از سایت آمازون امارات پیدا کرده و در سایت چارسوق ثبت سفارش کنید.

2. Light Blue Dolce & Gabbana

Light Blue Dolce & Gabbanaادوتویلت زنانه D&G مدل light blue مناسب فصل گرما با بوی شکوفه یاس و چوب سرخدار و کهربا بوده که به صورت 100 میل و در سال 2001 از کشور انگلیس روانه بازار شد اما نمونه‌های مختلفی از این ادکلن را در آمازون امارات می‌توانید مشاهده کنید.

3. Blue Mediterraneo Mirto di Panarea

Blue Mediterraneo Mirto di Panareaادکلنی زنانه که با طبع خنک مناسب فصل‌های بهار و تابستان است در سال 2008 به صورت 150 میل در کشور ایتالیا تولید شد و ترکیبی ا ز بوی لیمو، پرتقال، ریحان، یاس، رز و چوب‌های سرو و کهربا است. برای مشاده نمونه‌های بیشتری از این ادکلن پرطرفدار، روی نام آن کلیک کنید.

4. francis kurkdjian Aqua Vitae Forte

francis kurkdjian Aqua Vitae Forteادوپرفیوم زنانه فرانسیس کورجیان به عنوان یک عطر جذاب و گران قیمت در سال 2015 در کشور انگلیس تولید شد و به صورت 70 میل راهی بازار گردید. بوی چوب صندل، شکوفه پرتقال، نارنگی، ترنج، لیمو، دارچین و هل از رایحه این عطر استشمام می‌شود.

5. MISS DIOR by Christian Dior

MISS DIOR by Christian Diorبرند دیور یکی از آن برندهایی است که سال‌های سال در میان مردم می‌درخشد و کمتر کسی پیدا می‌شود که نام این برند را نشنیده باشد. ادکلن دیور مدل Miss Dior در اندازه 100 میل و در سال 2011 به عنوان عطری بهاری برای خانم‌های خوش سلیقه و شیک پسند روانه بازار شد.

رایحه توت فرنگی، برگ یاس، بنفشه و نارنگی از این عطر خنک استشمام می‌شود.

چند پیشنهاد برای خرید ادکلن خنک مردانه

1. Versace Pour Homme

Versace Pour Hommeدر میان پیشنهادات عطر خنک برای آقایان نیز اولین پیشنهاد ما از برند مشهور ورساچه است. مدل Pour Homme از این برند در اندازه 100 میل به عنوان ادکلنی رسمی شامل بوی یاس، چوب سرو و مراکشی، مشک و چوب کشمیر است که کمی عطر نارنگی تلخ نیز از آن حس می‌شود.

2. PACO RABANNE INVICTUS

PACO RABANNE INVICTUSادوتویلت مردانه پاکورابان مدل اینویکتوس در دو مدل 100 میل و 60 میل برای فصول گرم در کشور اسپانیا ساخته شد و طرفداران خود را پیدا کرد. از رایحه خنک این ادکلن بوی گریپ فروت، آب دریا، خزه بلوط، گل یاس و چوب گایاک استشمام می‌شود و حس نشاط را در هوای گرم، به ارمغان می‌آورد.

3. Yves Saint Laurent L"homme Ultime

Yves Saint Laurent L"homme Ultimeخرید ادوپرفیوم خنک و مردانه ایو سن لورن هم از آن پیشنهاداتی است که به شدت توصیه می‌شود تا برای فصل گرما مورد استفاده قرار گیرد. این ادکلن که ساخت فرانسه در سال 2016 است رایحه‌هایی همچون مرکبات، چوب، گریپ فروت، زنجبیل و ادویه را پراکنده می‌کند.

4. Bvlgari Aqua Amara

Bvlgari Aqua Amaraبرند بولگاری نیز در صنعت عطر و ادکلن به شدت درخشید و مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت. این محصول ایتالیایی که در سال 2014 ساخته شد یکی از نمونه عطرهای خنک مناسب تابستان برای آقایان است. وجه اشتراک بیشتر ادکلن و عطرهای تابستانی این است که رایحه مرکبات از آنها به مشام می‌رسد که این موضوع در مورد این مدل ادکلن هم صدق می‌کند؛ به علاوه رایحه آب دریا و شکوفه نارنج که بوی خوش این ادکلن را دوچندان می‌کند.

5. CREED SILVER MOUNTAIN WATER

CREED SILVER MOUNTAIN WATERادوتویلت کرید مدل silver mountain water ساخت کشور فرانسه که علاوه بر آقایان، خانم‌ها نیز می‌توانند از این مدل ادکلن خنک و تابستانی استفاده کنند. بوی چای سبز و سیاهدانه، چوب صندل و مشک را برای شما تداعی می‌کند.